Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.

Bestelling

Is er een minimum bestelbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum bestelbedrag.
Als u een product van €2,- besteld komen daar nog wel verzendkosten bij.

Welke betaalmethodes zijn er?

U kunt uitsluitend betalen via iDeal.

Waarom zie ik STG MOLLIE PAYMENTS als ik betaal via iDEAL?

Mollie B.V. is de betaalprovider die voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.

Bezorging

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Mohammadi Stichting.

Retournering

Hoe werkt retourneren?

Wanneer u toch niet tevreden bent over het bestelde product, kun u het product binnen 14 werkdagen retourneren. De kosten voor het retour zenden naar de Mohammadi Stichting komen voor uw eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. U dient retouren te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert.

Na ontvangst van de zending zal het bedrag van de retour gezonden artikelen binnen 10 werkdagen gecrediteerd worden op opgegeven rekeningnummer.

RETOURADRES
t.a.v. Mohammadi Stichting
Balatonmeerlaan 13
1060 RD Amsterdam

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, kun je de bestelling in de originele verpakking kosteloos retour sturen. Wanneer we de producten ontvangen hebben, zullen we de nieuwe exemplaren zo spoedig mogelijk verzenden. De verzendkosten worden teruggestort op het opgegeven rekeningnummer.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.